香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
JC | 13th Mar 2007 | 精選文, 博事 | (1394 Reads)

連同最初Sina Blog 恭喜!註冊成功的一篇,及最新的這一篇正好是一百篇文章。
說真的,當初會跑過來Sina寫Blog全拜挑媽所賜,她帶我來擴闊視野嘛!
而且我也想不到自己竟然這麼有恆心寫,只是大半年的時間,已有一百篇文了。


來跟大家回顧一下比較特別、自己特別鍾愛的文章給大家一起看。
不論是新近看我Blog的,或是從很久就來的舊朋友,希望你們都會喜歡。

閱讀數最高的:
女性床上 (18+)  [1330] - 呢篇係我最真心,不經修飾的一篇文。
點解男人鍾意你用口? (18+) [1264]  - 講述的不只生理,還有心理原因。
想取悅你既男人? (18+) [1223]  -  其實此篇還有下集,是從舊Blog搬來的。

想不到3篇都破千了,真是有點給它感動,不過留言卻是出奇的少。
以上幾篇都是我於男女性字典的文章,我所有18+的文章都在此系列。
幸好18+的文章只在早期出現得比較多,但願這裡不要被想成是18禁文庫。



我自己最喜歡的,莫過於最近這一個月才開始執筆的虛愛小品系列。
以自己身邊發生的事情作為藍本,然後再額外加上一點搧情及描述。
看過那幾篇文章的大家,可能在故事中的某一點感同身受吧?

內裡的 愛你只因愛你鎖起我手,鎖起我心。 是我特別鍾愛的。
我看到了,看到了 算是我寫得最好的一篇,謝謝稱讚過我的大家。



其中有幾篇很特別的想跟大家分享一下:
左腦男人 vs 右腦女人 是唯一一篇從很學術的角度去探討男女的不同。
好忟好忟之《男人在女人身上常犯的錯誤》 是第一篇跟其餘Bloggers合寫的題目。
性教育 是唯一有少許探討社會風氣的文章,有點時事討論的味道。



還有許多許多,怎能說清,希望大家喜歡我在此短短輯錄的數篇。
如果有興趣的話,歡迎大家跟我一起回首重溫,記得留下感想喔!



[39] Re:

哈哈~ 多謝!! 希望都可以長久咁寫落去

Oasis :
啊~今日先睇到~sorry呀~補返先~
恭喜100,永遠寫唔遠~^^

Oasis :
又sorry~係永遠寫唔「完」先真~;p


[引用] | 作者 JC | 25th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[38]

又sorry~係永遠寫唔「完」先真~;p


[引用] | 作者 Oasis | 25th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[37]

啊~今日先睇到~sorry呀~補返先~
恭喜100,永遠寫唔遠~^^


[引用] | 作者 Oasis | 25th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[36] Re:

多謝..學你咁講唔緊要遲, 最緊要有心 ^^

紫色平原主人 :
雖然遲了﹐但好過無到﹗恭喜你百篇文章呀﹗祝你長寫長有﹐網誌客似雲來﹗


[引用] | 作者 JC | 18th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[35]

雖然遲了﹐但好過無到﹗恭喜你百篇文章呀﹗祝你長寫長有﹐網誌客似雲來﹗


[引用] | 作者 紫色平原主人 | 17th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[34] Re: Re:

得到你既認同真係好開心 ^^
不過我仲未收到佢既email呢..唔知佢係咪send去我係網誌上post出黎既email? 定係未send?

鬍鬚人 :
JC :
嘩! 你咁講我有啲受寵若驚添! 唔知個編輯有冇聯絡我呢..因為我都好耐冇去check email啦.如果有我一定通知你 ^^ 多謝你既推薦

他想找一些年輕女作家,要文筆好,又夠膽寫性的時代女性,我想也不用想,便介紹你了!^^


[引用] | 作者 JC | 15th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[33] Re:
JC :
嘩! 你咁講我有啲受寵若驚添! 唔知個編輯有冇聯絡我呢..因為我都好耐冇去check email啦.如果有我一定通知你 ^^ 多謝你既推薦

他想找一些年輕女作家,要文筆好,又夠膽寫性的時代女性,我想也不用想,便介紹你了!^^


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 15th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[32] Re:

嘩! 你咁講我有啲受寵若驚添! 唔知個編輯有冇聯絡我呢..因為我都好耐冇去check email啦.
如果有我一定通知你 ^^ 多謝你既推薦

鬍鬚人 :
JC 恭喜你呀!
和一個編輯提過你的名字,叫他去看你的文章,他有否聯絡你呢?^^
因為覺得你寫的文章實在好!雖然我不是經常留言!:P


[引用] | 作者 JC | 15th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[31]

JC 恭喜你呀!

和一個編輯提過你的名字,叫他去看你的文章,他有否聯絡你呢?^^

因為覺得你寫的文章實在好!雖然我不是經常留言!:P


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 15th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[30] Re:

你忙嘛..我做學生比較閒嘛..

Maisy :
我之前寫了兩年,都只寫了不足十篇 :(
一百篇已經不算少了。


[引用] | 作者 JC | 15th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[29]

我之前寫了兩年,都只寫了不足十篇 :(
一百篇已經不算少了。


[引用] | 作者 Maisy | 15th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[28] Re: 恭喜

因為有段時間很無聊嘛..就不停的寫囉 :p

Maisy :
大半年已有一百篇,真的不容易。恭喜。


[引用] | 作者 JC | 14th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[27] 恭喜

大半年已有一百篇,真的不容易。恭喜。


[引用] | 作者 Maisy | 14th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[26] Re:

好特別既祝賀詞..多謝 ^^

abby :
加油..請繼續寫
祝你同個blog白頭到老.永結同心.


[引用] | 作者 JC | 14th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[25] Re:

多謝啊~ 記得多啲黎逛啊!! 留底啲腳印啊!

珍妮 :
Congraduation! 希望你可以寫多d好文章同我地分享~~
珍妮


[引用] | 作者 JC | 14th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[24] Re:

我呢啲碎料啦..你地咪重勁 ^^

譚劍 :
恭喜過百 :)


[引用] | 作者 JC | 14th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[23] Re:

我反而覺得慶時間冇慶篇數咁有meaning~~ 篇數證明你擺咗幾多心機落個blog度嘛..

Becky :
恭喜晒~
話時話我個blog一年慶我都冇出post~


[引用] | 作者 JC | 14th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[22]

加油..請繼續寫
祝你同個blog白頭到老.永結同心.


[引用] | 作者 abby | 14th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[21]

Congraduation! 希望你可以寫多d好文章同我地分享~~
珍妮


[引用] | 作者 珍妮 | 14th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[20]

恭喜過百 :)


[引用] | 作者 譚劍 | 14th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[19]

恭喜晒~

話時話我個blog一年慶我都冇出post~


[引用] | 作者 Becky | 14th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[18] Re:

希望下次係慶祝破千 :p

no reason :
恭喜!恭喜!等你的200篇!加油~


[引用] | 作者 JC | 14th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[17] Re:

放心..我會好努力..唔知會唔會快過你到一千篇 :p

Oku :
˙等你第一千篇o下,嘿嘿 ~~~
˙加油 ~~~


[引用] | 作者 JC | 14th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[16]

恭喜!恭喜!等你的200篇!加油~


[引用] | 作者 no reason | 14th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[15]

˙等你第一千篇o下,嘿嘿 ~~~
˙加油 ~~~


[引用] | 作者 Oku | 14th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[14] Re:

哈哈!! 女仔貪靚啊嘛..所以就算唔係好識都要整 :p

葉一知 :
恭喜恭喜, 新版面也很靚呢!
唉, 我就沒時間學csc, 個版十年如一日!


[引用] | 作者 JC | 14th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[13]

恭喜恭喜, 新版面也很靚呢!

唉, 我就沒時間學csc, 個版十年如一日!


[引用] | 作者 葉一知 | 14th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[12] Re:

我真係好喜歡虛愛小品既系列, 可能用咗好多感情落去寫啦..
可能因為冇咩人寫..所以我啲18+文章令十好深刻..睇黎我係時候要再出, 黎加強大家既memory :p

白骨精 :
恭喜你呀~~
我最鍾意的文章正是你的鍾愛。
當然最深刻都是18+啦~~ 嘻嘻!!


[引用] | 作者 JC | 14th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[11] Re:

哈哈~ 那些要寫也不易呢..最起碼在人面前有了一個明確形象 :p
最近很久沒寫那類題材了..看來是時候發掘題材..來豐滿一下18+的文章 :p

poonwinghang :
其實要寫到一百篇真的不易,這也是一個成就!
最有印象的,當然是你寫性的那些啊!


[引用] | 作者 JC | 14th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[10] Re:

多謝..我希望會更精彩 ^^

井蛙 :
恭喜恭喜!等妳更多精彩的文呢!


[引用] | 作者 JC | 14th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

Next