香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
JC | 20th Jul 2007 | 時事娛樂, 博事 | (2436 Reads)


從mouliuOLOGY看到齊來成為不雅網站的呼籲,我當然要來參一腳。
反正本網誌的內容應該都屬於踩界,我想多一幅畫也不算什麼吧。

以影視處標準,下圖中男女人物赤裸,明顯地露出性器官,構成不雅成分。
此Blog 隨時可能被勸喻停止運作、更新及刪除所有已發表的文章。

 

Picture

MICHELANGELO Buonarroti
David
1504
Marble, height 434 cm
Galleria dell'Accademia, Florence

 

個人來說我蠻欣賞這些作品,我都不知道它們淫在哪一處。
其實淫的不是藝術品,而是觀賞者的心,所抱持的態度。
究竟藝術跟淫,政府是不是真的懂分辨?
身為香港社會的一員,我真的很為香港政府感到丟架!

 

如閣下認為本人擺放此連結有可能觸犯法例,並引起不安,建議閣下前往影視處舉報

 

延伸閱讀:
名畫當不雅影視處鬧笑話
本期精選不雅網站 - 庫斯克的床
這也算裸體? - 林家舖子
黃永玉藝術展 - 一個好人?
看到一封投訴信 - 一個好人?
致淫審處之信---色情雕塑篇(PG) - 平時每作千秋想...
怎可能不怒炒影視處官員? - 刁民公園
鬧‧笑話 - 加百列傳
這是什麼?- 野生部落


[22] Re:

簡直係個big joke..破壞晒香港既國際形象

鬍鬚人 :
哈哈哈哈哈!
淫審處真係抵丙!白癡官員連藝術也當色情,只有講句,佢地個心諗乜,就係乜囉!
唉!但係有搞單國際大笑話出黎,醜死人。


[引用] | 作者 JC | 29th Jul 2007 | [舉報垃圾留言]

[21]

哈哈哈哈哈!
淫審處真係抵丙!白癡官員連藝術也當色情,只有講句,佢地個心諗乜,就係乜囉!
唉!但係有搞單國際大笑話出黎,醜死人。


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 27th Jul 2007 | [舉報垃圾留言]

[20] Re:

冇記錯呢個雕像既圖曾經真係畀佢地charge過..不過畀全世界既人笑到佢地面都黃埋..
唔記得佢地點收科, 不過講真, 佢地真係要close呢d野, 不如去收起晒d反版色情光碟先..實際d

Cherrie :
wa你真係小心d喎~呢個大衞像真係過野黎喎, 你以為講笑? 呢d咁荒謬既野真係發生緊架, 香港地, 無野係荒謬既...


[引用] | 作者 JC | 24th Jul 2007 | [舉報垃圾留言]

[19] Re:

係不知所謂..佢地自己人根本都未知個標準係咩就急急腳出黎執行, 咪搞到依家咁囉, 一敗塗地, 千夫所指

亞占 :
影視處的標準真令人捉摸不著。


[引用] | 作者 JC | 24th Jul 2007 | [舉報垃圾留言]

[18]

wa你真係小心d喎~呢個大衞像真係過野黎喎, 你以為講笑? 呢d咁荒謬既野真係發生緊架, 香港地, 無野係荒謬既...


[引用] | 作者 Cherrie | 24th Jul 2007 | [舉報垃圾留言]

[17]

影視處的標準真令人捉摸不著。


[引用] | 作者 亞占 | 23rd Jul 2007 | [舉報垃圾留言]

[16] Re: 搭訕

我估都係..有錢入袋實際過坐監..呢d可能係呢個低智政府既目的

moss :
政府應該會選擇罰大家錢吧 :p
謝天下 :
大家好快要坐監了,善哉善哉。


[引用] | 作者 JC | 23rd Jul 2007 | [舉報垃圾留言]

[15] Re:

咦..你好似冇份話..到時如果真係既, 記得黎探我地~ XD

謝天下 :
大家好快要坐監了,善哉善哉。


[引用] | 作者 JC | 23rd Jul 2007 | [舉報垃圾留言]

[14] 搭訕

政府應該會選擇罰大家錢吧 :p

謝天下 :
大家好快要坐監了,善哉善哉。


[引用] | 作者 moss | 23rd Jul 2007 | [舉報垃圾留言]

[13]

大家好快要坐監了,善哉善哉。


[引用] | 作者 謝天下 | 23rd Jul 2007 | [舉報垃圾留言]

[12] Re:

我都聽聞你幾掂架..你等等我..我好快番香港架啦!! XD

程哲 :
JC :
下次有d咁既筍野..記得預埋我~ XD

我本身已經係一件筍野 XD


[引用] | 作者 JC | 21st Jul 2007 | [舉報垃圾留言]

[11]
JC :
下次有d咁既筍野..記得預埋我~ XD

我本身已經係一件筍野 XD


[引用] | 作者 程哲 | 21st Jul 2007 | [舉報垃圾留言]

[10] Re:

係白痴加三級..因為係佢地個腦入邊..幾正常正經既野都可以變成三級物..

Cherrie :
大家都在說這個了, 我現在才寫可能有點慢了. 參一腳說, 那些人, 白痴啊! 無腦的道德佬...


[引用] | 作者 JC | 21st Jul 2007 | [舉報垃圾留言]

[9] Re:

咪又係政府搞埋既反智野囉..我覺得佢地好冇知識囉..不得止仲要好冇常識

Maisy :
藝術展覽同書展真係一波未平一波又起


[引用] | 作者 JC | 21st Jul 2007 | [舉報垃圾留言]

[8] Re:

唔係把尺短..我懷疑佢把尺係另類啲..唔啱度

細蚊 :
近來好嗎?靚女!咪咁勞氣,有D人把尺係短D咖啦。


[引用] | 作者 JC | 21st Jul 2007 | [舉報垃圾留言]

[7] Re:

靚媽..我完全agree你既講法..係啲人戴有色眼鏡去睇呢啲野之嘛..

靚媽靚靚 :
不雅與不文明的人毛什麼都會是「不」的﹗人體與性本無罪﹗有罪的只是利用、褻瀆她的有「色」之士而已﹗


[引用] | 作者 JC | 21st Jul 2007 | [舉報垃圾留言]

[6] Re:

下次有d咁既筍野..記得預埋我~ XD

程哲 :
嗯,好安撘!


[引用] | 作者 JC | 21st Jul 2007 | [舉報垃圾留言]

[5]

大家都在說這個了, 我現在才寫可能有點慢了. 參一腳說, 那些人, 白痴啊! 無腦的道德佬...


[引用] | 作者 Cherrie | 21st Jul 2007 | [舉報垃圾留言]

[4]

藝術展覽同書展真係一波未平一波又起


[引用] | 作者 Maisy | 21st Jul 2007 | [舉報垃圾留言]

[3]

近來好嗎?靚女!咪咁勞氣,有D人把尺係短D咖啦。


[引用] | 作者 細蚊 | 20th Jul 2007 | [舉報垃圾留言]

[2]

不雅與不文明的人毛什麼都會是「不」的﹗人體與性本無罪﹗有罪的只是利用、褻瀆她的有「色」之士而已﹗


[引用] | 作者 靚媽靚靚 | 20th Jul 2007 | [舉報垃圾留言]

[1]

嗯,好安撘!


[引用] | 作者 程哲 | 20th Jul 2007 | [舉報垃圾留言]