香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
JC | 13th Aug 2007 | ..男女性字典.. | (1342 Reads)

究竟為什麼會有人鬼戀?
我怎麼看都不覺得外國人有特別吸引。

星期六晚上跟朋友晚上晃出去蒲,跟著她去了一個"鬼場",意指外國人去的club。
而一般上多是唐人(包括香港、台灣、中國及其他國家華僑)去的club就叫"Asian場"。
我朋友偏好喜歡外國人,獨獨不喜歡搭上亞洲人,那天晚上她大概大飽眼福。
偏偏她看著10個有6個好看的外國男子,我卻只覺得有3個算是不錯,1個稱得上好看。

好吧,我承認我跟她的審美觀不一樣,但有件事我跟她都是十分認同的。
現在的亞洲妹,不論老嫩簡直就是做爛市,cheap到不得了。
好看一點的外國男性,就被纏,特別在Asian場,只要是鬼佬就定必多女人埋身。
那些女人簡直比蜜蜂圍蜜糖更誇張,那種行徑稱得上為夾,有如章魚一樣。

那天晚上跟朋友跳舞,身旁見到一個該是那間club的搞手靚鬼仔一名。
本來他在我們身旁浮游了一段時間,不過見我們不斷給其他男子"食檸檬"而不敢妄動。
怎知我們突然發現他身前出現了一名年齡不細的亞洲女子一名。
期間該名女子不斷把身子送上鬼仔懷抱,並同一時間用眼神"啤"實我們。
天啊!丟架!Cheap!小姐..我要是看中他,也輪不到你有機會站在他面前!

而且,男人是要來追女人、氹女人,並不是要女人來倒貼他、送上門的。
麻煩你沒人要也不要頂爛市,怪不得現在的男人不懂追女人、體貼女人。
要站得高貴、矜持得來不失嫵媚才是,而不是像前世沒見過男人的姣婆!

 

後記:我這個偏好華人的胃口看太多鬼仔,有點消化不良。
   特地叮囑朋友,下次再下次,我一定要去Asian場!


[8] Re:

係啊係啊~~ 哈哈!!! 有時會一條女媾鬼..附送一個frd黎同個鬼仔既朋友跳舞~~ 排晒牆梗係要擋住晒其他女..

cherrie :
不會吧...自己送上門就算了, 還要來啤你們? 拜託...
在香港的場, 這種事通常由賓妹來做...wa...wild到呀...為之側目呀真係...我好怕見到一場都係賓妹...佢地簡直係施展渾身解數來痴鬼佬, 包括串成一隊咁同一個鬼佬跳淫蕩舞...please!...唉...做到好難睇囉...


[引用] | 作者 JC | 15th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[7]

不會吧...自己送上門就算了, 還要來啤你們? 拜託...

在香港的場, 這種事通常由賓妹來做...wa...wild到呀...為之側目呀真係...我好怕見到一場都係賓妹...佢地簡直係施展渾身解數來痴鬼佬, 包括串成一隊咁同一個鬼佬跳淫蕩舞...please!...唉...做到好難睇囉...


[引用] | 作者 cherrie | 15th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[6] Re:

well冇話香港唔香港既, 仲知咩國家既亞洲人都有..可能祟洋gwa..以為男朋友係鬼仔就勁d咁囉..又未必一定係有錢d..有時係因為懶係型d

sasa :
香港呢種情況更嚴重啦,好多女仔都鐘意痴鬼仔/佬,或者因為鬼既通常都有錢d?!
正如去到北京,d 女仔知道你係come fr hk, 都會痴到實一實... 為乜? 咪又係錢~


[引用] | 作者 JC | 15th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[5]

香港呢種情況更嚴重啦,好多女仔都鐘意痴鬼仔/佬,或者因為鬼既通常都有錢d?!
正如去到北京,d 女仔知道你係come fr hk, 都會痴到實一實... 為乜? 咪又係錢~


[引用] | 作者 sasa | 14th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[4] Re:

嗯..我果晚見到果位我覺得佢生得ok架(可能只係化妝效果), 不過係偏老囉, d粉撻到成呎厚..
不過一般黎講, 呢d女好多都係祟洋得黎又冇咩睇頭, 但又唔屬於十分唔好睇果d囉..特點係著得露又懶wild

小心 :
噢!咁果個女人真係幾cheap~~一定係吾靚架啦條女..


[引用] | 作者 JC | 14th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[3] Re:

係囉..都唔明點解會有人咁哈鬼仔..鍾意到倒貼不得止, 仲成個人掛係對方身上..真係冇眼睇

Becky :
同意. 話就話男女平等, 但係查實男追女先係雙嬴局面, 男o既搏到紅顏一笑就開心到飛起, 女o既又得到男士o既細心呵護, 有咩唔好? 仲有, 鬼仔咋嘛, 有咩咁叻? 華人, 咪搞cheap晒自己啦!


[引用] | 作者 JC | 14th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[2]

噢!咁果個女人真係幾cheap~~一定係吾靚架啦條女..


[引用] | 作者 小心 | 14th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[1]

同意. 話就話男女平等, 但係查實男追女先係雙嬴局面, 男o既搏到紅顏一笑就開心到飛起, 女o既又得到男士o既細心呵護, 有咩唔好? 仲有, 鬼仔咋嘛, 有咩咁叻? 華人, 咪搞cheap晒自己啦!


[引用] | 作者 Becky | 14th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]