香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
JC | 15th Aug 2007 | My Life ~ My Way | (899 Reads)

Yo! Yo! Yeah!
正!正!正爆!

當一個人感到被監禁/監控/規管之後,特別能感到自由的可貴。
我相信很多有此等經歷之人都會有同感,尤其是生活在父母之下的青春少年少女。

我等了整整3個多月的自由又重歸我的懷抱了!emoticon
我媽子將在6個小時候後出機場回香港!太好了!
我的無法無天,咳!是自由自在的生活又來臨了!
簡直就是天籟!可以徹夜不歸去蒲沒人知,不上課沒人管。
晚睡,甚至不睡沒人在旁碎碎唸,半夜弄宵夜不用怕吵。
我那又hea又頹廢又無管束的生活回來啦~~

不過前提是,記得千萬千萬要一個月內去考車牌。
這次身邊已經沒有男友了,開不了車等於沒腳,我不要!emoticon

再來就是..我老竇已經正式調職想上海,嗯,是高升了。
所以往後就不會像在廣州時,每個weekend都回香港了。
代表著我自由,在家做山寨王的日子長了,去蒲夜歸的機會又多了!

大家快點恭喜我吧!真是想起已經夠興奮了!

 

後記:雖然說了很多次去蒲,不過說真的,我一向很少去蒲。
   可能越是沒機會去、不給去,就越想要去。emoticon


[16] Re:

我都知有用啦..十分有用添..以後如果去蒲去買野仲可以方便好多添

Oku :
真係快d考車牌,有用,嘿嘿嘿 ~~~


[引用] | 作者 JC | 21st Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[15]

真係快d考車牌,有用,嘿嘿嘿 ~~~


[引用] | 作者 Oku | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[14] Re:

嗯..去chadstone咪載埋你囉..不過都好難會去到咁遠~~ 哈哈~ 都有機會既..因為我都有朋友住果頭

筱柔Yukari :
最近很少見你上線欸XD
原來是自由了呀...

快考完車買車,順便載我吧

開玩笑啦=P


[引用] | 作者 JC | 18th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[13] Re:

放心wor..我呢d小心駕駛者黎既..加上又唔飲酒, 好安全架 ^o^

紫色平原主人 :
玩還玩﹐渣車要小心呀﹗


[引用] | 作者 JC | 18th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[12] Re:

多謝多謝~~ 真係幾開心~ 呵呵!!!

謝天下 :
恭喜你,恭喜你老竇!


[引用] | 作者 JC | 18th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[11]

最近很少見你上線欸XD

原來是自由了呀...

快考完車買車,順便載我吧

開玩笑啦=P


[引用] | 作者 筱柔Yukari | 18th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[10]

玩還玩﹐渣車要小心呀﹗


[引用] | 作者 紫色平原主人 | 17th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[9]

恭喜你,恭喜你老竇!


[引用] | 作者 謝天下 | 16th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[8] Re: Re:

睇下你蒲既定義係咩囉..如果係去飲酒跳舞夜歸果隻咪少囉..我相信應該唔及你百分之一..哈!

咖哩豬 :
後記:雖然說了很多次去蒲,不過說真的,我一向很少去蒲。
   可能越是沒機會去、不給去,就越想要去。

多口問句,你少既定義係乜?
不過自由自在真係幾開心架。


[引用] | 作者 JC | 16th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[7] Re:

梗唔會..會我呢個blog應該畀佢地封咗好耐..哈哈!

枕頭媽媽 :
你屋企人會唔會見到你篇blog架??


[引用] | 作者 JC | 16th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[6] Re:

照舊年尾囉..今次應該11月尾就會到

局長 :
咁你幾時返香港呀?


[引用] | 作者 JC | 16th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[5] Re:

係啊~~ 要準備搵師傅補鐘訂時間~~ 諗起就開心

Maisy :
呵呵,恭喜啦,重獲自由咯。
快些考車牌啦。


[引用] | 作者 JC | 16th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[4] Re:
Maisy :
後記:雖然說了很多次去蒲,不過說真的,我一向很少去蒲。
   可能越是沒機會去、不給去,就越想要去。

多口問句,你少既定義係乜?
不過自由自在真係幾開心架。


[引用] | 作者 咖哩豬 | 16th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[3]

你屋企人會唔會見到你篇blog架??


[引用] | 作者 枕頭媽媽 | 16th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[2]

咁你幾時返香港呀?


[引用] | 作者 局長 | 16th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[1]

呵呵,恭喜啦,重獲自由咯。

快些考車牌啦。


[引用] | 作者 Maisy | 15th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]