香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
JC | 4th Sep 2007 | My Life ~ My Way, Beauty Queen | (1395 Reads)

女人天生購物狂,本人試過打算去超市只是去買煙,結果當然不止啦。
所以我說不要給女人去shopping,更是不能陪她去,除非她懂節制。
特別是不要給她一張你找數的credit card,除非你有錢或者不介意。

可我跟男人逛街十分識做的,不會只看我有興趣的,亦不會要男人玩睡覺馬拉松。
所以別人常常說做我男友的人十分有福,因我很遷就疼惜對方。emoticon

這次逛街分成2天,因為太晚出門,店舖早收,主旨要買的第1天沒買。
因此今天再出門購物,結果某男烏鴉口,我果真用了AUD$400 (HK$2600)。
嗚..要想想如何填數,補回家用的錢。關於帳單的故事,請留意文章結尾。

來show一下本女王血拚2天的戰利品吧!

Picture

平底紫花鞋一對(AUD$50),本來想找鞋頭有紫花的,結果這是最後一對。
也本來沒打算買的,可是一向穿著的平底鞋給我穿壞了鞋踭,弄得我腳痛。

Picture

3吋高米白色高踭鞋一對(AUD$90),想找了很久的顏色。
本來也看中一對啡金帶點閃石的,不過是拖鞋高踭款,跳舞用的還是這對安全一點。

Picture

橙紅色吊帶裙連橙色細珠鍊(AUD$95),頸鍊忘了入鏡。
其實也看中了一條紫色halter neck裙,可憐錢銀有限。

Picture

白色緞質睡袍一件(AUD$30),穿上真的很舒服,其實比較恨絲質,可是更貴。

Picture

紅色性感緞質睡衣一件(AUD$40),本來看中的是另一款白色。
可惜只有這件有我的size,穿上去又不錯,家裡又沒有這色那就ok啦。

Picture

紫色吊帶背心(AUD$15),很神奇的是M碼,我竟然合穿。

Picture

粉橙色入膊top(AUD$35),摸上去好像緞質,穿上去不錯好看。
這件比較正常一點,是XS碼,設計是有點鬆的感覺,頸上綁帶。

Picture

藍白啡間泳衣(AUD$50),我滿喜歡的style。

Picture

最後這一條閃藍短裙是我今年的生日禮物。
奇特的是已經是XXXS,但穿上去領口位卻會跌在胸部以下。
本人還在研究這條裙究竟是該怎穿,其實穿上了還蠻好看,但超短!

有點遺憾的是打算買給某男的紫色領呔已售罄,design很美很特別。
另外也看不中想買給某男當生日禮物的袖口鈕。
當然還有另外一位某男的生日禮物,還在尋覓中。

這次收獲十分豐富,錢包大出血。
其實我很少這樣瘋狂購物,特別是在澳洲,因為物價太高。
但一出手果真是沒法擋,本來只打算買少少當作自己的生日禮物。
結果買呀買,好像有點興奮過頭,可能太久沒shopping了。

在此特別鳴謝兩位我最親愛的男士挺身而出。
自動獻身,各自承擔了其中一些帳單。
當中某男十分豪氣的跟我說,把單給我埋數吧!
我多希望他說的是所有的帳單,如果是的話請速承認。
請你們來看看我買了什麼,總叫知道你的錢付了哪去。
多謝你們送給我的禮物~ 愛死你們了!emoticon


[32] Re:

氹完自己之後張單就攞自己命囉~ 哈哈!!

:
久不久才一次, 就當哄哄自己啦^^~
(老實說, 看到自己喜歡的, 女生都應該難逃一劫了吧=﹏=)


[引用] | 作者 JC | 21st Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[31] Re:

去日本shopping會唔會好貴? 不過點貴都唔會夠我呢邊, 我比較想去泰國~ ^o^

Heather :
0係日本....我都係咁..有一晚買到成手都係野, 結果男的帶勝利品番酒店, 我就同朋友去食飯...
女人要買野...真係可以好恐怖


[引用] | 作者 JC | 21st Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[30]

久不久才一次, 就當哄哄自己啦^^~
(老實說, 看到自己喜歡的, 女生都應該難逃一劫了吧=﹏=)


[引用] | 作者 | 20th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[29]

0係日本....我都係咁..有一晚買到成手都係野, 結果男的帶勝利品番酒店, 我就同朋友去食飯...

女人要買野...真係可以好恐怖


[引用] | 作者 Heather | 17th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[28] Re:

都唔會既..我平時買野好節制~~ 咁我果2日高興嘛.. :p

Becky :
女人一o係shopping mall lor個銀包出o黎, 就已經注定失守~


[引用] | 作者 JC | 16th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[27] Re: Re: Re:

完全正確啊!! 你地架車, 一set音響夠我買幾十套啦!

咖哩豬 :
其實應該咁講,女人駛錢大多數係陰D陰D咁.
男人一駛錢就好多時係一炮過.
例如女人比意買衫,化妝品......
男人駛錢就大件事啦~ 手錶,車,音響......仲有最一個最大既支出......女人......


[引用] | 作者 JC | 16th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[26] Re:

唔係收集..係shopping!!!!

謝天下 :
好恐怖...女人真係有收集既DNA呀。


[引用] | 作者 JC | 16th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[25] Re:

血就血啦..不過at the end係人地啲血~ XD

筱柔Yukari :
果然是血拚呀...
我也沒試過一次買那麼多錢衣物XD


[引用] | 作者 JC | 16th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[24] Re:

係啊~~ 啲貨全部都係new arrival~ 平時係澳洲買野都係唔大減唔買, 不過女人發去shopping癲上黎都ok難控制~ :p 加上好耐冇買野咪縱容一次半次囉

紫色平原主人 :
澳洲和加拿大的“紙水”差不多﹐如在加國買都是這些價錢。不過我多數會吼減價才買。看你在這個時候買﹐應該全是New Arrival的貨色喎﹗


[引用] | 作者 JC | 16th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[23] Re:

我都幾鍾意個泳衣既style同顏色~~ 我有bikini癮架~ 鍾意買..不過著既機會唔多..因為少過夏天..哈哈!!

Maisy :
哇,收穫非常豐富喎。
泳衣好靚呀。


[引用] | 作者 JC | 16th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[22] Re:

佢個邊係lace之嘛~~ 邊有引死人wor~ 哈~

mingming :
紅色lase睡衣~~~引死人喇... 哈哈~~~


[引用] | 作者 JC | 16th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[21]

女人一o係shopping mall lor個銀包出o黎, 就已經注定失守~


[引用] | 作者 Becky | 14th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[20] Re: Re:
JC :
咁始終呢一類既男人少啲嘛, 購物基本上可以稱得上係女人既天性 :p
譚劍 :
購物狂,其實不分男女。有些男人,出手都好勁 :)


其實應該咁講,女人駛錢大多數係陰D陰D咁.
男人一駛錢就好多時係一炮過.

例如女人比意買衫,化妝品......
男人駛錢就大件事啦~ 手錶,車,音響......仲有最一個最大既支出......女人......


[引用] | 作者 咖哩豬 | 13th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[19]

好恐怖...女人真係有收集既DNA呀。


[引用] | 作者 謝天下 | 12th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[18]

果然是血拚呀...
我也沒試過一次買那麼多錢衣物XD


[引用] | 作者 筱柔Yukari | 11th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[17]

澳洲和加拿大的“紙水”差不多﹐如在加國買都是這些價錢。不過我多數會吼減價才買。看你在這個時候買﹐應該全是New Arrival的貨色喎﹗


[引用] | 作者 紫色平原主人 | 10th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[16]

哇,收穫非常豐富喎。

泳衣好靚呀。


[引用] | 作者 Maisy | 9th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[15]

紅色lase睡衣~~~引死人喇... 哈哈~~~


[引用] | 作者 mingming | 9th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[14] Re:

其實..果條係睡裙~~ 哈哈!!
我一向買野都唔剝card, 都係cash或者EPS..防止太多card數找..呢個方法幾好..

Crystal :
紅色性感緞質睡衣好像只是上衣,那下面穿什麼?不穿?白色緞質睡袍這個款和手感我也想買了很久了,不過找不到.上星期我去泰國都勁買野,下期card數就慘喇!


[引用] | 作者 JC | 8th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[13] Re:

係澳洲買野一向都係等大特價先會買..仲要件件兌番港幣睇下價錢o唔ok先敢買, 咁樣一擲千金都係頭一次

moss :
嘩!有人送咁好!!!
我覺得澳洲買衫好貴, 以前都係等quiksilver特價先敢入貨, 試過喺country road 見到一件超舒服既浴袍, 索價近100澳元, 真係唔捨得買...


[引用] | 作者 JC | 8th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[12] Re:

我都係~~ 哈..平時可以忍住唔買, 但一開始買就好似開咗閘咁, 係都要跑完成個round先捨得收手 :p

sasa :
我係果種一係唔買一買就瘋狂的人.. 試過一小時內買了4件衫1條褲1對鞋... 跟住.. 2個月唔敢再去同一個area行街.. 行親都跌錢! >_


[引用] | 作者 JC | 8th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[11]

紅色性感緞質睡衣好像只是上衣,那下面穿什麼?不穿?

白色緞質睡袍這個款和手感我也想買了很久了,不過找不到.

上星期我去泰國都勁買野,下期card數就慘喇!


[引用] | 作者 Crystal | 7th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[10]

嘩!有人送咁好!!!

我覺得澳洲買衫好貴, 以前都係等quiksilver特價先敢入貨, 試過喺country road 見到一件超舒服既浴袍, 索價近100澳元, 真係唔捨得買...


[引用] | 作者 moss | 6th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[9]

我係果種一係唔買一買就瘋狂的人.. 試過一小時內買了4件衫1條褲1對鞋... 跟住.. 2個月唔敢再去同一個area行街.. 行親都跌錢! >_


[引用] | 作者 sasa | 6th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[8] Re:

咁始終呢一類既男人少啲嘛, 購物基本上可以稱得上係女人既天性 :p

譚劍 :
購物狂,其實不分男女。有些男人,出手都好勁 :)


[引用] | 作者 JC | 6th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[7] Re:

我番黎時一齊去shopping~~ 到時應該x'mas sales緊..哈哈!!
其實我啲衫都唔算特別性感啦, 都係一般 ^^ 就算冇料都唔一定要訓導主任look架~

cherrie :
HAHA~我都好鐘意shopping~但香港的東東便宜多了~快回來血拼!全都在割喉!!!!
btw, 你的衣服全都很性感! 你就好~有料穿這種啊~我還是維持我的訓導主任look吧....嗚...


[引用] | 作者 JC | 6th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[6] Re:

我唔係買唔到, 係時間上唔配合未買..阿先生, 麻煩你係msn黎同我報到~~

Oku :
妳……妳前日先話買唔到,今日就……
女人果然係女人,妳好野。


[引用] | 作者 JC | 6th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[5] Re:

最幸福唔係買野, 係有人幫手畀錢..哇卡卡!

dd :
LOLL.幸福


[引用] | 作者 JC | 6th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[4]

購物狂,其實不分男女。有些男人,出手都好勁 :)


[引用] | 作者 譚劍 | 6th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[3]

HAHA~我都好鐘意shopping~但香港的東東便宜多了~快回來血拼!全都在割喉!!!!

btw, 你的衣服全都很性感! 你就好~有料穿這種啊~我還是維持我的訓導主任look吧....嗚...


[引用] | 作者 cherrie | 5th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

Next